Cartea fantomă

Merg într-o zi într-o librărie, aveam ceva vreme de pierdut, iau o carte de pe raft și mă duc să citesc. Cartea era o carte de filozofie "la microunde", presărată și exemplificată cu bancuri (înveți repede și te distrezi, uiți la fel de repede).

Timpul de pierdut a trecut, s-a făcut vremea să plec. Am uitat de unde am luat cartea de pe raft, am lăsat-o la casierie cu scuze și am (evident) plecat.

Am revenit după un timp cu scopul de a cumpăra cartea. Stupoare!!! Nimeni din magazin nu știa de cartea aia, descrierea mea nu corespundea nici unei cărți existente. Nici eu nu știam (dacă știusem vreodată) numele cărții și al autoarei / autorului. Am petrecut ceva vreme în librărie, căutând pe rafturi, încercând să regăsesc cartea.
N-am mai găsit-o.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

În căutarea fericirii - Bertrand Russell

Valea Zânelor

Marş al demnităţii ţigăneşti