Lampa cunoaşterii


Chiar nu ştiu ce să mai pun pe blog şi am pus lampa asta, deocamdată, poate mă luminează.

Am fost plecat o zi la Viena, suficient cât să am timp să merg la magazinul Operei, să-mi cumpăr Fliegende Holländer cu Solti la pupitru.

Legat de Viena, două decepţii.

Prima: În Hitzingerstrasse, chiar vis-a-vis de intrarea în parcul Schönbrunn, era o librărie intimă de unde mi-am cumpărat de multe ori cărţi de suflet. Era. S-a desfiinţat şi acolo fiinţează un coafor.
A doua: Pe Rotenturmstrasse, cum mergi de la Stephansdom spre Donaukanal, este (încă) un magazinaş minunat (prin talmeş - balmeşul de articole aruncate într-o dezordine absolut fermecătoare) de componente pentru instrumente muzicale şi instrumente, partituri, baghete de dirijor, etc. Ei, când am trecut pe lângă magazin, am văzut în geam un afiş mare care anunţa că se vinde tot ce este în magazin, în vederea desfiinţării. Presupun că se face Billa sau Spar, că cel mai apropiat supermarket e la 50 de metri (cam în orice direcţie).

Şi în Bucureşti se desfiinţează librării: era una pe Calea Victoriei, aproape de Piaţa Victoriei, vis-a-vis de BCR. S-a transformat într-o patiserie. Stomacul cere înaintea sufletului.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

În căutarea fericirii - Bertrand Russell

Valea Zânelor

Regietheater