Trubadurul - G. Verdi

M-am gândit mult dacă să mă duc la Trubadur la ONB sau nu. Nu e una din operele mele preferate. Povestea este foarte complicată, multe chestii din poveste se petrec în afara scenei, iar montarea de la ONB, ofertantă vizual, nu e de natură să descâlcească această poveste. Pe de altă parte, muzica este fantastică şi salvează orice element neclar din poveste.

M-am dus.

Dirijor, orchestră, cântăreţi, toate bune până la Manrico. A avut probleme cu vocea aseară, a fost într-o formă vocală proastă, mi-a părut foarte rău. A trebuit să plec la câteva minute după pauză, pentru că nu-l puteam asculta. Mi-a părut extrem de rău pentru el.

Duminică este Promenada operei. Parc, aer liber, poveşti cu prietenii, muzică de operă. O să fie frumos, ca de fiecare dată.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

În căutarea fericirii - Bertrand Russell

Valea Zânelor

Regietheater